Historia zmian : Obsługa interesantów

Data utworzenia:  2009-11-04 13:32:36   Użytkownik:  Artur Chodkiewicz

I. W kwestii informacji o kursowaniu pojazdów MPK Lublin Sp. z o.o. prosimy dzwonić pod całodobowy numer telefonu (81) 525 32 46

II. Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania MPK prosimy kierować do Nadzoru Ruchu pod numer telefonu (81) 525 32 46

III. Skargi i zażalenia dotyczące kursowania komunikacji przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-15:00 (pokój nr 8) pod numerem telefonu (081) 75-04-150

IV. Skargi i zażalenia dotyczące kontroli biletów przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-15:00 (pokój nr 1) pod numerem telefonu (081) 75-04-168

V. Kierownik Centrum Obsługi Klienta i Marketingu MPK Lublin Sp. z o.o. - Sławomir Smarzewski przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach od 13:00 do 15:00 (pokój nr 9)

VI. Sprzedaż Biletów


1. Centrum Obsługi Klienta (COK) przy al. Kraśnickiej 25
i Przystankowej 1
poniedziałek - piątek 7:00 - 17:00
w pierwszą  i ostatnią sobotę miesiąca od 7:00 - 12:00

2. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy ul. Grygowej
poniedziałek - piątek 7:00 - 14:30

3. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy ul. Paderewskiego
poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00

4. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy Pl. Dworcowym
(PKP-pętla nawrotowa)
poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00

5. Punkt Obsługi Klienta (POK)
przy Drodze Męczenników Majdanka (pętla nawrotowa)
poniedziałek - piątek 8:20 - 16:20

6. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy ul. Chodźki (pętla nawrotowa)
poniedziałek - piątek 8:50 - 16:50

7. Punkt Obsługi Klienta (POK) w Abramowicach (pętla nawrotowa)
poniedziałek - piątek 8:10 - 16:10




Powrót

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w polityce prywatności polityce prywatności

  Akceptuję politykę cookies.