Historia zmian : Obsługa interesantów

Data utworzenia:  2009-11-04 11:33:21   Użytkownik:  Artur Chodkiewicz

I. W kwestii informacji o kursowaniu pojazdów MPK Lublin Sp. z o.o. prosimy dzwonić pod całodobowy numer telefonu (81) 525 32 46

II. Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania MPK prosimy kierować do Nadzoru Ruchu pod numer telefonu (81) 525 32 46

III. Kierownik Centrum Obsługi Klienta i Marketingu MPK Lublin Sp. z o.o. - Sławomir Smarzewski przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach od 13:00 do 15:00 (pokój nr 9)

IV.  Skargi i zażalenia dotyczące kursowania komunikacji przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-15:00 (pokój nr 8) tel. (081) 75-04-150

V. Skargi i zażalenia dotyczące kontroli biletów przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-15:00 (pokój nr 1) tel. (081) 75-04-168

VI. Sprzedaż Biletów


1. Centrum Obsługi Klienta (COK) przy al. Kraśnickiej 25  i Przystankowej 1
poniedziałek - piątek 7:00 - 17:00
w pierwszą  i ostatnią sobotę miesiąca od 7:00 - 12:00

2. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy ul. Grygowej
poniedziałek - piątek 7:00 - 14:30

3. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy ul. Paderewskiego
poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00

4. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy Pl. Dworcowym 
(PKP-pętla nawrotowa)
poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00

5. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy Drodze Męczenników Majdanka
(pętla nawrotowa)
poniedziałek - piątek 8:20 - 16:20

6. Punkt Obsługi Klienta (POK) przy ul. Chodźki (pętla nawrotowa)
poniedziałek - piątek 8:50 - 16:50

7. Punkt Obsługi Klienta (POK) w Abramowicach (pętla nawrotowa)
poniedziałek - piątek 8:10 - 16:10



Powrót

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w polityce prywatności polityce prywatności

  Akceptuję politykę cookies.